mandag 24. oktober 2011

På Tv, da vettu :)

Jada, så sto men opp klokken 05.00 alikevell. Skulle jo egentlig ikke være med på dette showet på "God Morgen Norge", men sånn ble det nå altså :) Dette bildet er fra oppvarmingen. SE bare hvor mørsk det er ute :O Nei det var ikke varmt..


Jeg var da med i dette showet som base, løftet først Heidi sammen med Kristin og Kine og så Jeanine sammen med Jenny og Rasmus :) Ikke akkurat noen dårlige grupper, så det gjorde jo jobben min lett, selv om jeg er noe urutt som base! Flinke dere!!!

Ann i Heel, inne i studio...

Hey, pose with the camera :) Jeg leker proff ;)

Flyern min :)

Ja, sto jo opp någet tidlig, så da var det jo bare å klæsje på sminke da, for å se minst mulig trøtt ut på nasjonalt tv =)

Jobbdagen var lang, men gikk jo bra =) Gøy å se litt pynta ut på jobb også, for en gangs skyld.. Går jo mest uten sminke så fikk en del komplimenter av foreldrene, som også hadde sett meg på tv osv =) Morro!


Nå er det mer natta, sov nemlig et par timer når jeg kom hjem. Lurt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar