mandag 17. oktober 2011

Nye ting!

Idag har jeg altås tilbrakt hele dagen på cheercamp. Ble nok ikke meldt på, og ikke gjorde jeg så mye heller... Bare hang egentlig, og stuntet litt twobased med Lotte og Guri, og litt PS på slutten... Og litt i pausen med de amr. trenerene :) Men var jo en ok camp da, morro at jeg fikk ta del i den :)

I morgen er det stunting i Tigershallen, og en tur på Ullevål sykehus etter det igjen (ikke meg det er noe galt med altså, før dere lurer...)

Men før alt det.. JOBB. Bør vel komme meg i seng nå ja.. Har heldigvis installert varmeovn på rommet mitt nå, så slipper å sove i joggebukse og ullsokker :)

Fant et sykt fint bilde på en app på iphonen min... Ville dele det med dere :)

Og så må jeg jo poste enda et bilde fra shooten :D


Her kommer da de nye innkjøpene mine;
T-skjorte - Zara, 179,-

Bukse - Gina Tricot, 599,-


Sko - H&M, 199,-

Kjøpte masse undertøy og en treningstights, samt en "semsket" grå tights på H&M også igår, men poser ikke i verken undertøy eller treningstights.. Den andre buksa har Marlen lånt alt :)

Øøøøønsker meg fortsatt boots og ny hårfarge, så det blir vel det før mnd er omme.. :D

Natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar