søndag 23. oktober 2011

Trening HELE helgen!

Ja da har jeg vært på turncamp sammen med ca 20 stk fra Spirit og Force i Trøkstad eller noe.. Har vært en utrolig slitsom helg, men også veldig lærerik. Har skrudd masse!! Og gjort masse turnting, som jeg ikke har gjort siden jeg gikk på RG i sånn "gamledager", da jeg var 8 år :P Shasé og splitthopp og såntno.. ;)

I går var vi også en tur i Tökfors og shoppet litt :) Harryhandling, yey!


Så nå er fryseren full av Falukorv :D Kjøpte jo seff godis, velling, messmör, tunnbröd og julmust og! :D

Vi så Smurfene på storskjerm på kvelden og satt å så på klipp fra PC'n til Espen etter det.. Veldig koselig! Og så sov vi i et stabbur.. ;)

Idag var jeg GANSKE støl i nakken og ja generelt, så dagnes trening var vel litt tyngre enn gårsdagens kan en si :P

Fin himmel før vi dro hjemmover...

Nå er jeg hjemme.. Rakk akkurat å pakke ut og kaste i meg pizza, før det blir en tur til hallen for å trene mer :O

Må steppe inn i tv2 showet på "God Morgen Norge" i morgen tidlig, da vi hadde en skade i helgen...

Ho blir lang dag i morgen,stå opp driiiittidlig.. Slutter 5 på jobb også..

Men nå må jeg løpe!! Klem!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar