søndag 2. oktober 2011

The weekend :)

Beklager dårlig blogging, men har så vidt vært hjemme..

Ok, så fredag! Fredag var gøy, har gledet meg til å blogge om fredag!! Jeg fikk gå tidligere fra jobb fordi jeg skulle på photoshoot med TV2 :D Hele greia er for en serie som kommer ut 18 okt. på tv2.no/play, som heter "Cheer Heiagjengen". Det er altså en serie om Viqueens Force og veien mot NM i fjor. Siden jeg måtte gå inn for Ann, og siden jeg stillte med Lars i PS så fikk jeg også lov til å være en del av serien =) De plukket jo liksom ut noen som de ville fokusere litt mer på..

Det ble tatt masse bilder, både gruppebilder og bilder aleine, og intervjuer osv. Dessuten fikk vi masse Skyr - drikkejogurt, som faktisk var kjempegod! :)



Etter shooten ble det jo såklart en joggetur rundt Sognsvann og det var så herlig vær at jeg kunne løpe i singlett. 20 grader!!!



Tok noen bilder også :) Go iPhone kamera :P

I går sov jeg lenge, og våknet til mld fra marlen som spurte om jeg ville møte henne og spise med noen kompiser fra Hersonissos :) Så da gjorde vi det. Først litt shopping, men jeg var flink og kjøpte ikkenoe, og så ble det litt café-heng på det søteste te stedet, før vi handlet inn mat! TACO ble det, nam nam!!

I dag har jeg egentlig ikke gjort så mye, men sov lenge og vært i hallen å trent Rush, siden Pernille er bortreist. Det var utrolig gøy å trene et lag som ikke er "mitt", og de forbedret seg på bare en trening :) Og siden jeg først var der, så trente jeg og lars litt ps etterpå. Nå skal jeg legge meg tidlig, for jeg er syyyk :( Eller blir nok syk i løpet av uka. Feber, vondt i halsen og brystet =/

Natta

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar