torsdag 6. oktober 2011

Og så var man syk..

Dessverre må jeg også overleve to jobbdager, før jeg kan dø helt til helgen. Kan ikke ta to dager hjemme for å bli frisk, fordi det er så få på jobb. Dessuten er jeg enda i stand til å passe på barn, siden armer og bein fungerer. Får jeg feber så er det bye bye..

Forkjølelse er det kjedeligste. Man er liksom ikke ordentlig syk, bare ordentlig redusert. Det er mer plagsomt enn det er smertefullt, og alle blir jo forkjølet på høsten. Null sympati der altså.. Hehe.

Men med en nese som aldri slutter å renne, og tette bihuller, noe sprakende lunger og en hals som er helt rød. OH yeah, den klassiske forkjølelsen :)

Men jeg har kjøpt både det ene og det andre nå, så blir jeg ikke frisk så saksøker jeg apotek1. Noe honning og urte-greier, noskapin (hostesaft), tran med vitaminer, halstabletter og nesespary med mentol. Dette skal bli min reddning. Har en masse apelsinjuice hjemme også og hundre sorter med kina-te :)

Deesuten fikk jeg både brusetablett og cosylan (hostesaft på resept, med morfin i..) av Oda :) Yey!

Idag, eller altså Onsdag har jeg bare sovet bort, og drømt masse masse rart. Våknet av en alarm jeg bare satte på for tull sånn klokken 23.00. Nå har jeg gjort litt småting, som å faktisk kle av meg :P og pusset tennene OG så klart sjekke facebook ;)

Natta igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar