torsdag 5. mars 2009

100 Spørsmål... Alltid gøy =P

1. Hvor gammel kommer du til å være om ti måneder?
19 =D Ikke at det er så stort å bli nitten, men gøy å ha bursdag!
2. Tror du at du har giftet deg til det?
Nei, dumt spørsmål...
3. Hvem snakker du mest med på MSN?
Marius Nyblom kanskje... Alltid på =)
4. Husker du hvor du var 11.september, 2001?
Hjemme og på skolen... Husker læreren snakket om det iaf.
5. Hvem ringte deg sist?
Mamma... hehe... ikke så overraskende nei
6. Hvilken CD står i CD-spilleren din?
En trenings CD som Didrik glemte, men bruker ikke CD-spilleren så mye at det gjør noe... Mest ipod-høytaleren =)
7. Har du kjæledyr?
Katten min Simba (JENTE FAKTISK)
8. Når var sist gang du drakk kaffe?
Hmm.. liker det ikke, men smakte på Margarita sin for noen uker siden =)
9. Er foreldrene dine gift?
Ikke nå lengre dessverre.. Men mamma er gift på nytt =D
10. Når så du din mor sist?
på Shopping forrige helg...
11. Liker du å reise med fly?
Ja, helst hvis jeg sitter ved vinduet!!
12. Hvor mange land har du bodd i?
2 ;D Norge og Sverige... Jeg innvandret til Norge i 1995 i følge folkeregisteret =P hehe...
13. Hvor mange ganger har du flyttet?
3 ganger..
14. Hvor mange søsken har du?
3 =) Marius17, Elise 13 og Thyra 3
15..Kan du plystre?
NEEEEEI... kommer pipelyd innimellom...
16. Hva var det siste du spiste?
Hardt å innrømme... men.. PÅSKEEGG <3<3<3
18. Hva ser du frem til? 
Sommeren og RUSSETIDEN selvfølgelig... Det blir kongefett =D
19. Er det noe spesielt du vil fortelle til noen? 
Nei, jeg har sagt det <3
20. Hva gjør du om en time? 
Sitter her forran skjermen enda =P
21. Røker/snuser du?
Nei
22. Hvor mange glass vann drikker du om dagen?
Hmm... Vet ikke med vann.. men drikker to glass melk om dagen.. Drikker vann på skolen og trening.. så kanskje en halv liter/1 liter...
23. Er noen forelsket i deg?
Håper det =)
24. Ville du sovet med noen andre eller alene?
Sove med noen er alltid best, ingenting er som en god og trygg armkrok <3
25. Har du noen gang blitt snakket til for å ha snakket i timen? 
Ja =P hehe..
26. Kan du spille poker?
Ja det kan jeg, eller kan sånn texas hold'em eller hva det heter.. Spiller det på hytta om sommeren med chips og greier.. Lenge siden nå da, så trenger nok en oppfrisking i reglene
27. Har du noen gang vært i Canada?
Nei
28. Hva var den siste sangen du hørte på?
Littlest things - Lily Allen
29. Kjenner du noen som har bursdag samme dag som deg?
Nei faktisk ikke... hihi, baaaare meg =)
30. Hvor mange land har du besøkt?
12 tror jeg... 
31. Snakker du andre språk enn ditt morsmål?
Jeg snakker flytende svensk vil jeg påstå.. men blir bare sämmre och sämmre =P (Engelsk, ittebittelitt fransk, og noen ord og div på koreansk)
32. Har du lyst på piercing?
Nei.. Eller har alltid hatt ett hemmelig ønske å ha i leppa, sånn på siden.. men jeg trørr ikke.. og ingen andre enn meg som synes det er kult... og det er upraktisk på trening, og det betyr jo alt =P
33. Har du lyst på tattoo?
Ja... Har en og har lyst på fler... Men det blir nok leeeeenge til =)
34. Har du noen gang vært i en ambulanse?
Mange ganger.... Men aldri som skadet... Bare kjørt med pappa på jobben som liten... 
35. Svømmebasseng eller hav?
Hav!
36. Hvordan er været hos deg?
Mildt heldigvis.. men overskyet...
37. Spiser du frokost daglig?
Prøver... Ikke alltid jeg finner noe godt.. eller at jeg har dårlig tid..
38. Hva bruker du mye penger på?
Mat og godis dessverre...
39. Hva var det siste du kjøpte?
Påskeegg og brus =/
40. Hva er ditt favorittprogram på TV?
Sendkveld... Ser ikke på TV så mye...
41. Kan du rulle med tunga?
Ja =)
42. Kan du dykke uten å holde for nesa?
Jepp... Så flink så!
43. Sover du med bamser?
Nei.. De er til pynt på hylla... 
44. Hva er din blodtype?
Burde vite, men vet ikke...
45. Er alt lov i krig og kjærlighet?
Nei...
46. Hvilken farge har du på soveromsveggene?
Hvite... Malt dem selv.. og med litt hjelp (a)
47. Skrur du av vannet etter at du har tatt tannbørsten med tannkrem på under vann?
Ja liker ikke å sløse... Stakkars barna i Afrika, har jeg lært.
48. Sover du med dørene til skapet lukket eller åpent?
Spørs om jeg gidder å lukke de.
49. Er du voksen?
Nei... Men blir det til høsten tenk =)
50.
 Har du tatt sol den siste måneden?
Jepp her om dagen... Ikke at det synes da...
51. Kan du skifte olje på en bil?
Olje på bil? Nei.. Men har fylt på en tank en gang.. nei to ganger faktisk.. *stolt*
52. Har du fått fartsbot?
Nope... hihi... Sitter ikke bak rattet jeg...
53. Er du avhengig av tv'en?
Nei veldig lite avhengig av den... var det for noen år siden.. før cheer kom inn i livet mitt =P
54. Liker du appelsin juice? 
Ja, litt for mye tydeligvis.. får kjeft av tannlegen min...
55. Når du skrur av vekkerklokka, sovner du igjen? 
Bare litt hehe.. 
56. Om du fikk sjansen til å passe en ape en helg, ville du gjort det?
Ja, hvorfor ikke.. tror vi hadde kommet godt overens og funnet på mye sprell =P
57. Hva vil du mer enn noe annet akkurat nå? 
Vinne NM!!!
58. Kaffe eller energidrikker? 
Energidrikk hehe...
59. Hva er din favoritt by? 
Stockholm
60. Hvis du ble jaget av en alligator, hva ville du gjort? 
Løpt... Ville ikke du? Enda ett dumt spørsmål
61. Liker du håndskriften din? 
Helt grei..
62. Hvilken sang hører du på?
Kevin Rudolf ft. Lil' Wayne - Let it rock
63. Har du vært så full at du har besvimt?
Nei, men jeg har gjort mye annet dumt...
64. Har du noen fremtidsplaner?
Få fastjobb etter sommeren... Flytte med Marga til byen... Ta opp fag og søke dyrepleieren... 
65. Når våknet du i dag? 
10... to timer for sent...
66. Liker du lutefisk?
Liker veldig mye, og er ikke kresen... Men der går grensen.. Nei..
67. Hva liker du med deg selv?
Tja... At jeg slipper å tenke på å slanke meg og sånn.. Sier ikke at jeg kan spise hva jeg vil, for det kan jeg ikke fortsette med i all evighet, en dag smeller det, det vet jeg hehe... men sånn som jeg er nå er akkurat passe
68. Hvem snakket du med sist? 
Pappa
69. Hva er det verste faget på skolen? 
Matte, uten tvil...
70. Hvor skal du bo når du blir eldre?
Grünerløkka med Margaritan min
71. Hva drømte du i natt? 
Drømte ikke..
72. Hva er det meste du har betalt for en hårklipp? 
Vet ikke...
73. Hvor ble du født? 
Oslo, Aker tror jeg...
74. Hvordan var helgen din? 
Helt grei..
75. Hva er din favorittsang? 
Oi, vanskelig... Reach Out - Hilary Duff, er mest spillt på iTunes da... hehe...
76. Ville du kjøpt en valp hvis den aldri vokste opp?
Nei.. Elsker dyr og sånn, men vil ikke plage den med å ikke ha tid til den, og valper trenger mye oppmerksomhet..
77. Hva er den beste iskremen? 
Ingen over og ingen ved siden av Haägen-dazs, Belgian Chocolate!!
78. Noen gang likt noen du ikke trodde du hadde sjanse på? 
Eh.. Hehe.. Ja, det kan du si..
79. Har du hjemmeside? 
Har jo denne bloggen da.. og face'ern
80. Er det noen i tankene dine akkurat nå? 
Ja det er det vet du.. En veldig spesiell en =)
85. Har du vært på scenen?
Jepp... Skoleforestilling flere ganger =)
86. Hvem er favorittkarakteren din fra Star wars?
Han søte gutten i en av filmene.. Han lille som er god til å kjøre sånn fly-ting...
87. Ville du gjort alt for en person du er glad i?
Så lenge det ikke er til skade for andre eller meg selv.. eller er ulovlig så tror jeg det... selv om ALT er å ta i da... Så.. nei...
88. Hva kledde du deg ut som din første halloween?
Heks tror jeg... Har noen fine bilder av meg som liten i et grusomt heksekostyme så..
89. Hvem var den siste som gjorde deg sint?
Pappa
90. Hvorfor det?
Han vil ikke inse at jeg ikke er heeeelt voksen enda.. Jeg er ikke det tenk!
91. Hva er din favorittfrukt?
Kiwi
92. Blogger du?
Ja, dette er jo en blogg da liksom..
93. Er du kilen?
Nope.. Eller noen få utvalgte vet hvor eller hvordan... =P
94. Hvem er den beste læreren du har hatt?
Arngeir som jeg har nå i Norsk.. digger han ass!! 
95. Hvilket godteri spiser du på kino?
Popkorn og ifa og stratos... av en eller annen grunn.. må være de tre!
96. Syns du gutten skal betale på første date?
Det sjarmerer meg ihvertfall.. men jeg er for likestilling og synes det er greit å betale for seg selv egentlig =)
97. Tror du folk snakker om deg bak ryggen din?
Det regner jeg med.. Spess i det miljøet jeg er i hehe... men så lenge folk er koselige mot meg face to face så bryr jeg meg ikke så mye... 
98. Hva skal du gjøre etter disse spørsmålene?
Trykke på "home" knappen på facebook =P
99. Hva har du gjort i dag?
Vært på skolen og på trening som vanlig ;D
100. Hvordan er formen din akkurat nå?
Trøtt, sovnet på toget isted =S


Hehe... Merkelige spørsmål noen av de der =P
Men ja.. kanskje noen har lært noe de ikke visste om meg.. Tror jeg lærte noe om meg selv også faktisk...

Hmm.. Da har jeg iallefall startet bloggen min ordentlig!

Fred ut!

2 kommentarer:

  1. hei
    jeg vil komme i kontakt med personen som driver med bloggen http://idamarias.blogspot.com
    kan du kontakte meg?
    takk
    stine
    stjerntall@hotmail.com

    SvarSlett
  2. Hvorfor vil du komme i kontakt med meg?

    SvarSlett