onsdag 25. mars 2009

Smelt snø... SMELT!

Åh... Nå har jeg endelig fått summet meg litt =) Deilig...

Orket ikke gå på skolen på mandag, så den dagen virker som den ikke eksisterte, at jeg rett og slett bare hoppet over den, og gikk rett til tirsdag =P I går, tirsdag altså, så hadde jeg NM-t-skjorta og gullmedaljen på meg på skolen hihi og fikk masse gratulasjoner, tusen takk =) ... Hadde det i fjor også =P

Helgen tok virkelig på, begynner å kjenne den "overtrenings-forkjølelsen" som jeg pleier å få ved for mye trening. Den pleier som regel å dukke opp rett før en konk eller andre stressende perioder, men heldigvis kommer den nå... Det plager meg egentlig ikke nå som det ikke er trening på lenge, og fåreløpig er det ikke noen ille forkjølelse heller (om jeg kan kalle en rennende nese for forkjølelse). Så jeg vil ikke klage. Kunne vært mye værre (influensaen ligger fortsatt nært i minnet =P).

Så nå bare tar jeg det med ro, nyter dagene, går på café, ser på tv, og gjør de tingene jeg vanligvis ikke får tid til. Igår feks. så var jeg på biblioteket i Asker. DET er ikke ofte =D Jeg har til og med tid til å jobbe med skole, og spise middag hjemme.. Ja det er nesten ikke måte på =P Skal forresten slenge meg på trenden å begynne å lese Twilight-bøkene =D Hihi... Lenge siden jeg har lest nå =O Og tror kanskje jeg skal leie den på lydbok, siden jeg kollektiv-trafikker så ofte, og blir bilsyk av å lese tekst ;D

Ellers gleder jeg meg veldig til påskeferien =) Barcelona blir så inmari deilig! Bare 12 dager til nå!!


Med våren kommer solen og med solen kommer glede.. Wee... Veldig potetisk fra min side yey =P

2 kommentarer: