søndag 29. mars 2009

Working class hero =P

Egentlig må jeg skryte litt av meg selv og gi skryt til min kjære trener Jeanette som hadde satt opp ALLE treninger før NM i November =) Noe som betydde at jeg hadde goood tid til å videreføre dette til min kjære sjef, sånn at jeg ikke ble satt opp til å jobbe på de tidspunktene. Noe som funket utmerket. BRA planlegging Ida! Dette resulterte jo i ganske liiite jobbing med andre ord. Vi trente jo en del. Jeg vil vel faktisk si at jeg ikke jobbet en eeeneste dag i Mars før NM. 

Men NÅ er det ikke NM-oppkjøring lenger, så nå er det jobb, jobb og mer jobb. Idag ble det "hele-dagen-vakt" fra 10-18 og Lør-Søn neste helg blir det 12-20. Yey. Men skal ikke klage. Penger blir det... Selv om Mars-lønnen ikke blir så stor. Men altså.. Heller blakk og norgesmester, enn rik og ikke-norgesmester... For å si det sånn =D (iaf så lenge jeg bor hjemme =P)

Passet på Thyra med jentuttin igår. Det ble kos med digg pizza og godteri og masse jentesnakk som jeg er glad Thyra er for liten til å skjønne =) Håper jeg.... Typisk at de plukker opp dumme ting og forteller i barnehage.. Jaja.. =P

Ellers.. Dette er slutten på en uke og starten på en ny... Som jeg (allerede før den har startet) håper at snart er slutt. JEG VIL HA PÅSKEFERIE!

Jaja... Nå er det iaf snart EM oppkjøring.. Og det blir spennende!! Håper jeg er like heldig med treninger og jobb nå også... Det hadde vært fint!

OG ... For de som formodlingen skulle bry seg, eller for de spesiellt interesserte... Jeg spiste Bøffel, struts og kengeru til middag i dag... Det var kjempegodt =D Pappa var på harry-handel for en stund siden og kjøpte med seg noen steker for morro skyld... hihi...

Mett ut =)

2 kommentarer: