torsdag 19. mars 2009

Jeg er en sau... Bææ =)

Jeg er veldig stolt av meg selv. Jeg brukte 22 spenn på en iskaffe isted, før jeg skulle ta toget hjem =O (Leser du Margarita?? =D..) Saken er at jeg HATER kaffe, men jeg har så lyst til å like det liksom... Ikke fordi det er så sykt kult med dårlig ånde, gule tender og zombie-tendenser om morgenen før den første koppen. Nei det er ikke derfor jeg vil lære meg å like det... Jeg synes rett og slett at det begynner å bli litt småflaut å bestille kakao med krem hver gang jeg er på mitt elskede kaffebrenneri (som begynner å bli ganske ofte) UTEN å bestille noe fra den fancy kaffemenyen deres. Hvor kult og urbant høres det ikke ut å bestille en enkel cortado med lettmelk, eller en dobbel kaffe mocca to go =D ... Og enda kulere, å vite hva det egentlig betyr =P Iaf så tok jeg å begynte på bunn og prøvde tines nyhet; Iskaffe med mørk sjokolade... Hehe.. Og vet dere hva.. Det var ikke sååå grusomt heller... Bare litt =P Gikk jo fint så lenge jeg fokuserte på sjokoladesmaken... Har halve igjen btw, tipper jeg tar den i morgen tidlig, eller bare lar den stå i kjøleskapet til jeg får lyst på den, men ikke får lyst på den fordi den har stått der så lenge =P 

Jeg vil jo bli litt mer voksen, og synes dette var ett passende sted å begynne.. med kaffen altså =P Sorry for det interessante innlegget... (og "Jeg er en sau.. Bæææ" var en måte å si at jeg gjør noe bare fordi alle andre gjør det.. dvs. de drikker kaffe =P)

Btw... Maylinn du er super... Veldig stolt av deg, du gjorde det så bra idag :D Jeg er ikke missunnelig i det heeeeletatt... =P 

I morgen er siste trening... Det blir morro... ;D 

Når jeg står opp i morgen er NM i morgen =O Ææææ.. hihi... 

"Viqueens Cheerteam, the best you'll see! The one and only champion to be. Let's go! Queens!!!"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar