mandag 23. mars 2009

NORGESMESTER 09!

Oki.. Sorry, godt folk... Har ikke blitt så mye skriving. Nei bloggen har liksom ikke vært den store prioriteringen =P

Ja...

Litt av en helg. Har vært NM i Cheerleading i Lillestøm denne helgen, til info for de som ikke følger med... =P

Den BESTE helgen ever ble det iallefall tilslutt :) Jeg ble norgesmester once again, det er vel ingen hemmelighet! Dette er 3. året på rad for meg, men første året i all female-klassen med Viqueens Spirit <3

Hele Viqueens gjorde det kjempebra, for det ble gullregn som bare det =)

Gull jr cheer all female - Viqueens Incredible
Gull sr cheer mixed - Viqueens Force
Gull sr cheer all female - Viqueens Spirit
Gull sr gs all female - Viqueens Shorties
Gull jr gs all female - Viqueens Miracle
Sølv
jr gs all female - Viqueens Wonder
Bronse sr gs mixed - Viqueens Ace

(beklager alle ikke-cheer-folk som sikkert ikke skjønner en dritt)

Jeg vil også gratulere andre lag som imponerte stort (iaf meg =D.. hihi). Deriblandt Lasse og micro fra NRC Tigers som kjørte dødsbra i Partner Stunt katergorien, og Waps Athletics i sr Coed GS som bare var helt fantstiske!

Vil si at nivået bare blir høyere og høyere, og at nyoppstartede lag gjorde det kjempebra til, ja, å være nyoppstartede. Bra jobbet alle sammen =D

Tusen takk til alle venner og bekjente som har støttet og heiet på meg. Det har betydd kjempemye. Spesiellt takk til Didrik som kom på besøk for annledningen og som holdt hånden min under premieutdelingen, og til Margarita og Anders som tok turen selv om de kom forsent :P og til pappa som møtte opp selv om han ikke kunne (uten å si ifra).

Mer takk...

Jeanette! Du er den beste treneren. Enkelt og greit. Og basene mine, Pia, Monica og Sandra. Herregud så glad jeg er i dere, dere aner ikke... Dere har gjort meg til en 10 ganger bedre flyer, og jeg er glad dere holdt ut med meg og trodde på meg!! Sorry for stresset jeg ga dere i helgen. Var virkelig ikke meningen! Men serr... Vi sto når det gjalt ;D

Litt mer detaljert for de som gidder å lese videre:
Siden jeg ikke har skrevet på fire dager liksom så kommer et sammendrag.
Fredag: Skole og siste trening før NM. Det ble en koselig sosial kveld med alle seniorne etter trening. Jeg sydde bukse til Ole Ivar på natten... Og ja.. La meg sent =P Hihi...

Lørdag: Kvalifiseringsdagen i NM. Kom meg opp, og kom meg frem tilslutt... Jeg og Didi ble plukket opp av en cheermom som så at vi var litt lost et litte stykke utenfor lillestøm sentrum, siden vi gikk fra toget liksom... Hmm... min rettningssanns er ikke den beste =P Denne dagen var jeg trøtt og sulten så og si hele dagen, og allt glitteret over øynene gjorde det tungt å løfte dem... Jeg mistet 100 kr... Og vi kjørte ganske dårlig og fikk 2. plass. Siden jeg er et ganske nyskjerrig menneske så gikk det meste av dagen på å sitte på gulvet å se på alle rutinene som jeg hadde gledet meg sånn til. Bortesett fra i sr. kategorien. Der fikk jeg ikke med meg noen lag, da jeg sto på oppvarmingsdelen, endten som spotter for Vq Force eller som utøver. Fikk såklart møtt alle kjente som man ikke ser så ofte fra andre lag osv =) Etter konkurransen dro alle Vq seniorer på Peppes i Lillestrøm. Det var kos og deilig med MAT. Jeg var så trøtt og sulten... Vi så også på film fra dagen av oss selv og diskuterte hva vi kulle endre på eller gjøre bedre osv. Etterpå gikk vi til hotellet som vi hadde bestillt... Og jeg sovnet på dirketen.

Søndag: Med mye søvn og god frokos var jeg klar for en ny og bedre dag. Og det ble det =) Vi endret litt på rutinen og kjørte mye bedre en på Lørdagen, og det holdt til seier akkurat. Jippi og enda mer jippi. Som jeg skrev tidligere gikk det jo kjempefint for Vq, og jeg tror alle dro hjem veldig fornøyde :) Siden jeg hadde sett de fleste rutiner dagen før så brukte jeg heller denne dagen til å slappe av litt i garderoben, kjøpe kake og brus, og gå rundt å snakke med folk. Mye bedre taktikk =P Etter konkuransen bar det hjemover og jeg var heeeelt utslitt. Didi og jeg tok følge til toget igjen, og heldige som vi var så traff vi Marte som kjøre oss ett stykke, før bilen hennes døde. Håper det gikk fint Marte..? Vi fortsatte iaf vår tur mot toget, men kom aldri så langt, for Didrik ville finne en pub å se på fotballkampen som pågikk for øyeblikket. Liverpool vant 5-0 til Didriks stor glede. Og så dro jeg hjem. Skulle egentlig på afterparty og slikt, men når jeg vell var kommet helt hjem var turen helt tilbake til Lillestrøm ikke så fristende. Håper alle queens og kings hadde en dritbra feiring selv om =)

Idag: Sovet... =)

Ja.. det var vel det..

Norgesmesterklemm til alle!

4 kommentarer: