tirsdag 10. mars 2009

BRA!


Ja, det er sant.. Mye er bra... Noe er ikke bra, men det ordner seg til slutt. Jeg er så optemistisk og fornøyd atte =)

Russeklærne har kommet... Superglad!! hihi... Alltid gøy med pakker, selv om jeg har betalt den selv =P Indre julaften, med hver ting pakket fint inn i plast for seg, og så stappet sammen i en stor plastpose igjen... dvs: MASSE Å PAKKE OPP! =D og en del å prøve =) ..Og russekort, og ja alt som hører med!
Bildet på russekortet mitt, hihi...


Fikk noen karakterer tilbake idag også, på div. særemne, engelsk prosjekt og fremføring. Det var ikke så deprimerende som det kunne vært.. Så nå er jeg blid og fornøyd!

Jeg skal fortsette denne "blid og fornøyd" greia, så kanskje jeg overlever de neste to ukene med prøver, innleveringer, fremføringer og gud vet hva annet en stakkars 3. klassing må gå gjennom for å komme igjennom pensum =) Bare smil og nikk, smil og nikk! 

Leiligheten er ryddig også, og fred mellom meg og pappa er det... så.. så akkurat nå så har jeg veldig lite å klage på. Faktisk har jeg mye å glede meg til når jeg tenker meg om.. NM - se igjen alle som man ikke ser så ofte (og som man fortiden ikke prater så mye med fordi man er konkurenter osv), få tilbake bestevennen min hihi, russetid, skoleslutt, sommer og Oslo, og Margarita og... :D alt!

"Next day I’m your super girl 
Out to save the world 
And it keeps gettin’ better"

=D
Fred ut...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar