tirsdag 17. mars 2009

Sko, Marita og Kaffebrenneriet <3


Marita jeg er veldig glad i deg... Kakaohjertet er til deg!

Idag har jeg hatt på meg de fine skoene i HELE dag... sliten i bena... men jeg følte meg veeeldig fin =)

Sånn ser de ut =)

Ble litt shopping med jentene fra klassen og Mc'donals etter skolen idag... Vi sluttet TO hele timer for tidlig.. Love you Arngeir! Ble en hvit tights/jeans og øredobber, og en turkis shorts :D

Har også vært på café med Stig idag og det var kjempekoselig (vi fikk kakao med hjerter i)... Selv om det egentlig var koseligere på Mc'donals etterpå (for andre gang idag haha), for der fikk vi deilige "soffastoler" å sitte på =) Så dro han på trening og jeg tok sol... Ble ikke så brun at det gjør noe da men... deilig fordet... D-vitamin vett :)

Har også fått sett bursdagspressangen min av mamma, eller valgt... Var mange forskjellige.. Det ble rød, men jeg sier ikke hva det er =)  Får ikke bruke det før 15. Mai uansett =P Gleder meg...

Men nå skal jeg straks sove =) natta godt folk <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar