søndag 15. mars 2009

Bare 5 dager...

Ho... Lurer på hva jeg gjør på dette tidspunktet neste uke? :O Kanskje er jeg norgesmester i Cheerleading for 3. gang...  Håper det :)

Mye har ialefall skjedd på to dager =)

Har kjøp meg de FINESTE skoene =O De var ganske dyre og veldig veldig fine, samt litt vonde å gå med... .. men nå blir jeg vårfin =)

Var også med min kjære Margarita og vorset hos Anders og i bursdagsfest igår =) Kjempskoselig selv om jeg ikke drakk noe og tok kvelden tidlig =P Men sånn er det når man må være våken og opplagt til generalprøve... Og det var jeg =)

Kom akkurat hjem fra café med Monica og Nathalie, og det var kos.. VQ-kaffe <3

Let's go!! Queens!
NM om 5 dager folkens!!

2 kommentarer:

  1. Åhh er jeg den første som kommenterer?

    Hoppas det går bra på NM, även om jag inte är där och kollar!
    Du må lägga upp bilder på skorna dina :D

    SvarSlett
  2. =) Weee... Min første kommentar =D Takk Rasmus! Håper jeg også..! Du MÅ komme en annen gang!

    Will do... :D Har de på meg idag!

    SvarSlett