tirsdag 17. mars 2009

Circus =)


"There's only two types of people in the world.
The ones that entertain,
and the ones that observe"

Idag har jeg overlevd nok en dag på skolen og vært på trening. Helt vanlig, gjennomsnittlig Tirsdag egentlig. Men bare nesten =P Unique, Force og Spirit hadde show på NM i innebandy og kjørte fulle show, uten turn (pga gulvet) og det var deilig med litt publikum.. Bare helt sinnsykt morsomt at musikken gikk driiiiitsakte på alle tre showene, og siden vi ikke klarte å fikse det så fikk vi bare kjøre sånn.. Det ble mye naturlig smiling iaf, siden alle hadde lættis =P Fikk Spirit-drakt og sløyfe idag også =D hihi... Og... btw.... Basene mine: Dere eier... Veldig glad i dere =) 

JEG VIL SMAKE MC'FLURRY OREO!!!  ...Hvorfor er det alltid noe gærent på Mc'ern når jeg vil ha det?? =P

Men sånn ellers har det ikke skjedd så mye. Gleder meg til i morgen... Klatring i gymmen igjen, kort skoledag og sol i byen.. I like it :D
Hvor mange deguser er det på bildet? =P
hihi..

Dagens sang på hjernen: Flo Rida ft. Kesha - Right Round

Fred ut <3

2 kommentarer:

  1. McFlurry Oreo er inte så speciellt god.. bara så du vet ;D. Har nog gjort 1232345 st.



    Vad gör dom!?!?! EWW?

    natta

    SvarSlett
  2. Oki... Men jeg er fortsatt nyfiken på smaken =P Hihi.. Skjønner at du lager mange sånne haha..

    De sover =) Ser du at det er 4 stk? :P
    Nattinatt!

    SvarSlett