onsdag 18. mars 2009

Brun og blid... eller iaf blid =D

Oki... Sist jeg skrev om våren så snødde det dagen etterpå... Skjer det igjen nå, da henger jeg meg (henger meg etter NM alstå... ) For IDAG har det vært sååååå fint vær, og jeg bare eeeeelsker det!!! Vært i Asker med Margarita idag og det var bare herlig på vår egen lille måte... Pølse, is, tørr asfalt, folk, sol og varmt og hun og meg =) Vi fant oss en trapp ute mellom to byggninger med solen midt i fjeset, og der ble vi liggende å drømme om livet.. hihi... Så deilig at jeg nesten sovnet der på bakken...

 På bussholdeplassen

Jeg fikk forlenget lånet på boken min på bibloteket idag også... Uten å betale purringen fordi det var særemnebok. Jippi... Og... Den sure bussjåføren hadde anntydning til et smil da jeg gikk av bussen. Det er ikke mer som skal til. Livet er herlig :D

Tok forresten også sol med Maylinn i byen idag =) Veldig veldig koselig, og så møtte vi en del bekjente som også skulle ta sol før NM, eller no... Siden vi begge var en smule røde i kinnene etterpå, så det ble nedkjølings-is på Mc'ern (Oreo McFlurry som jeg nå endelig har smakt var godt, men skuffende). 

Vil også nevne at Mari var kjempeflink i klatreveggen i gymmen i dag... Hadde vi hatt en time til så hadde du klattret heeelt til topps ;D Stolt av deg uansett da =)

SOL (HJERTE, HJERTE, HJERTE, HJERTE, HJERTE) 

... Fredag, jeg gleder meg <3

1 kommentar: