søndag 8. mars 2009

Kvinnenes dag!

Idag, den 8. Mars ble lillesøsternen min Elise født, for 13 år siden... Den samme dagen hvert år kalles også "Kvinnedagen".  En dag for likestilling av Jenter/kvinner/piker/damer vedren over... Jeg liker det jeg... En dag for MITT kjønn =D hihi..

Er jo ikke helt liksestilling når vi ikke har "mannedagen" men men.. Hvis de synes det er urrettferdig så kan de tenke tilbake på alt det kvinner har opplevd av undertrykking og skjevfordeling (opp gjennom historien altså, ikke så mye nå), og om de vil oppleve det samme, sånn at de også kan få sin egen kjønnsdag. 

Ellers så er dette også blitt ryddedagen idag.. Jeg har ryddet og vasket i heeeele dag! *klappe meg selv på skulderen* (ikke at denne dagen har vært så lang, sto opp 18.15 =/...)

Jaja.. Fortsatt god kvinnedag til alle =D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar