tirsdag 31. mars 2009

I'm lovin' it

Bare denne uken igjen nå så er det påskeferie =D Å som jag längtar!!! Det blir såå deilig =) Og etter påskeferien begynner treningene igjen, og det blir også bra!!

Idag har Jeanette hemmelig opplegg og jeg er sååå nyskjerrig... Torsdag og Fredag er det åpen trening for alle som vil prøve seg i Cheerleading, bare så alle vet. Fredag for gutter. Bare å komme folkens, blir kjempegøy!!

Btw, Didrik har flyttet tilbake til Noreg =) Selv om det vet sikkert alle, og vi fryder oss!

Jaja... Må dessverre gi tilbake Twilight-boken til lillesøsteren min, da hun har leseprosjekt på skolen =( Jeg har lest 124 sider, og må vente i spenning til lydboken blir ledig på biblioteket. Sukk*

Ellers er alt bare fryd og gammen. Selv om det er sinnsykt rotete fortsatt hjemme... =P

Hvis treningen blir så bra som det er sagt så skriver jeg kanskje i kveld.. "Gøy men slemt" Hmmm..? Jeg lurer sånn på HVA det er!!

=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar