onsdag 22. juli 2009

Admit it..

Hehe.. Det er sjeldent folk kommenterer i bloggen min. Skjønner det egentlig. Jeg kommenterer sjeldent i andres blogger også, hehe. Blogg er liksom noe folk leser, men ikke sier noe særlig om. Folk er nyskjerrige men innrømmer det ikke. Eller er det kanskje bare meg.. 

Men føles jo litt som man skriver til ingen når det står null kommentarer. Sammtidig så er det rart når man snakker med folk og de nevner ting som jeg ikke har fortalt dem, men som jeg vet står i bloggen, feks noe jeg har gjort. Færlt når mamma ringer og spørr om ting, og er sur for at jeg ikke har fortalt henne det, men at hun må lese bloggen min for å få vite om "livet mitt" =P

Jaja.. Litt meningsløst.. Eller veldig meningsløst faktisk...

Nå ser jeg litt på "The Notebook" samtidig som jeg blogger og msn'er og facer og er sosial med Mathilda... Multitasker oh yeah ;D

"If you're a bird, I'm a bird"

10hi..

Imorgen er det trenings med noen av queensa.. Blir nice! Og så skal jeg og mattis finne frem madrasser og slikt og gjøre det kooooselig til Bergenserne kommer i morgen på kvelden =D

Natta godt folk!

4 kommentarer:

  1. Så tilfeldigvis bloggen din for noen dager siden, og har hørt om deg før hehe(jeg driver også med cheerleading) og syns det er en koselig og interessant blogg du har :)
    trist at du skulle synes det er bortkastet å skrive da....:(
    skal du forresten på noen av de CCC campene?

    SvarSlett
  2. Aw =) Takk for komplimentet, det var hyggelig å høre. "Hørt om meg", nå føler jeg meg kjent hihi... =)

    Synes ikke det er bortskastet, da hadde jeg ikke giddet å blogge =)

    Jepp.. jeg skal på c.c.c campen nå til helgen faktisk ;D Kanskje tumling campen også!

    SvarSlett
  3. bare hyggelig ;)
    hehe har vel ikke alle som driver med cheerleading hørt om de fleste på VQ da? ^^ men jo da, hørt om deg ;) masse positivt bare så det er sagt

    men da sees vi til helgen da! ikke at du vet hvem jeg er da men....10hi :)

    SvarSlett
  4. Hehe.. Jo de har vel kanskje det, eller jeg vet ikke =P Bra det positivt da iaf =)

    Ja vi gjør vel det! Jeg gleder meg masse!! =D

    SvarSlett