onsdag 22. juli 2009

You know that I could use somebody

"Stop making the eyes at me, I'll stop making the eyes at you
And what it is that surprises me is that I don't really want you to"

Idag har jeg og Mathilda vært i hallen med litt vq-folk og trent =D Weee... Var morro.. Eller jeg syntes det var morro iaf.. Mathilda vet jeg ikke hehe... Gøy å lage pyramider med "folk på feil sted" og ja stunte såklart!!  Tulle litt rundt og alt annet morro.. savner å trene! Flaks at det ikke er lenge til C.C.C ;D

Etter trening dro vi til IKEA og spiste billigpølser og jeg kjøpte kex såklart!! =D Gratis påfyll på brus liker viii også! Elsker Sverige.. Nok en gang!

Nå er vi kommet oss hjem endelig.. Vi rakk ikke den ene bussen så jeg og mattis måtte slå ihjel to timer i Oslo.. Og tok like gjerne t-banen fra jernbanetorget til national, for så å gå hele Karl Johans gate tilbake igjen til Oslo S i regent =P Ble litt shopping på veien også vett.. Hihi.. Typisk oss!

Nå skal vi dekke gulvet i leiligheten min med madrasseer.. For nå er det ikke så lenge til folket fra Bergen kommer.. Yey!

Klemme!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar