tirsdag 7. juli 2009

Fool in love

Nå har EM sunket inn og jeg har fått ro i sjelen.. 

Sov hos Isabell når vi kom frem med EM-bussen ved fire-tiden, og vi sov leeenge, syyyykt deilig =) Toget meg hjemover etterhvert og gleeeedet meg til maaaange timer forran min dypt savnede Mac og min elskede facbook, haha =P Men tok ikke mange timene hjemme før jeg var på farten igjen. Jadda. Jeg KLARER tydligvis ikke å slappe av og å gjøre ingenting. Jepp, nå bar det avsted mot Sandvika for å dra på kino med Didi. Han sa det var 3D film, og jeg tenkte "ok, kan jo bli spennende". Og det ble det.. Litt FOR spennende for min smak, skrekkfilm, "My Bloody Valentine". Ja og som navnet tilsier så ble det mye blod og splatt, og med 3D briller så ble effekten av alt enda værre... Herregud.. Jeg skrek og skvatt og klarte ikke sitte stille, flaks at det ikke var noen på den andre siden av meg =P Men lyden var dårlig, så vi fikk gratisbiletter når vi gikk =) Hihi.. Mer kino, jippi!

Idag har jeg gjort svææært lite.. Siden kinoen ble sen har jeg sovet leeenge.. And that's about it. ..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar