fredag 17. juli 2009

Hjemme

Ja.. Så kom man hjem tilslutt! Man gjør somregel det.. Hihi

Hatt det suuuperkos i Sverige, Uppsala med Malle! Malin familien, Atlas, Sverige, shopping, trampoline, core-trening, "film och godis", facebook og snakk halve natten<3>

Nå har jeg bare koooost meg de siste dagene, trent litt, spist god mat, sovet lenge, elsket livet... Altså, mine yndlingsaktiviteter. Beklager alle som har forsøkt å få tak i meg. 

Japp. Da var det vel bare for meg å åpne bagene, som jeg enda ikke har gjort =p Flaks for meg så er iaf leiligheten ryddig, siden jeg ryddet så fint før jeg dro.. Og nå lukter det så godt fra kjøkkenet oppe, snart mat...


"You spin my head right round, right round
When you go down, when you go down, down"

Peace!

2 kommentarer:

  1. koooos! :D
    var så skoj att du kom hit :)
    jag kommer ju till norge på tisdag:D weho!

    puss<3

    SvarSlett
  2. Jippi! Det blir niiice malle!

    puss puss på dig <3

    SvarSlett