søndag 19. juli 2009

Mathiiiiilda!

Ja jo.. Ennu en dag .. 

Idag har vi sovit lääääänge.. Skönt!! Hihi.. Ovanligt.. För Mathilda brukar jämt vakna före mig..

Vi åkte buss in till Oslo igen, och åkte till Galaxy sin nya hall för att träna lite.. Iaf jag, men jag ville så gärna visa Mathilda vad jag håller på med! Hon fick även lyfta lite och bli lyft! Yey..!

Sen blev det donken (Mc Donal's) med Didi, för våran buss hade nyss gått, och då var det två timmar tills nästa =) Mysigt.. Blev lite skratt och gamla minnen! Guuuud vad jag har saknat min bästis!!

Nu har vi slappat lite framför tv'n.. Och nu lite face och msn.. Sen får vi se =)

Imorgon ska vi till Sandvika och shoppa lite, eller bara se =) Handlade ju för så sjukt mycket när jag var i Uppsala så.. Nu behöver jag inte så mycket nytt på en stund... Vi tänker hyra en film också.. Max Manus.. Inte sett den än =O 

Puss hej så länge gott folk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar