tirsdag 28. juli 2009

C.C.C - 09

- Coed Cheer Camp 2009! (hvis dere ikke skjønte tittelen)

Åhh... Ja jeg vet, ikke blogget på en stund. Har vært mye nå, og jeg har faktisk hatt null tilgang på internett! Har hatt sååå mye å fylle dagene mine med.. 

Sist jeg blogget så var Tomas, Mona og Karoline fra Seahawks, samt min besteste beste Mathilda her. Dagen etter dro vi, Tomas og mona til Galaxy-hallen, jeg og Karoline til Didrik for å møte malle og Mathilda til broren sin i Oslo (jag saknar dig mattis min, förlåt at det var så mycket cheer)... Etter en times tid hos didi (uten didi) dro vi tre jentene også til galaxy-hallen for å være med på C.C.C!! 

Ja... Og etter det så har alt bare gått som i fort film.. Jeg husker ikke alt, selv om jeg var tilstede, fullsteding edru og oppegående. Så dette får bli ett sammendrag;

Etter hard og gøy trening, lite mat og mye energidrikke pakket alle campdeltakerne sammen all overdrevent mye bagasje og dro opp mot hytten i div biler og kollektivt. Selv dro jeg i bil og vi fant ikke fram, og det gjorde vel ingen andre heller... Tja.. Ble vel en times kjøring rundt oppe i Holmenkollen for å finne den godt gjemte hytten, eller iaf parkeringsplassen. Deretter ble det, kremt, en flott tur innover og oppover og nedover i skogen... Jeg koste meg med alle mine 4 bager/sekk + madrass og håndveske, og nye sko, samt blødende gangsår.. Jadda... Tok vel omtrent 15/20 min med såå mye å bære osv før vi eeeendelig kom frem til hytten! Pur glede!! Ble en kos kveld med sang og gitar rundt bål og en jævelig kald dusj! Eller hur malle? =P

Dag 2... Hmm.. Mulig jeg blander med i går.. Æ!! Vi sier at den dagen dobbeltwistet vi på campen og kastet og sånn, kjempegøy!! Min første kick dobbel i kast og.. Men vil vel ikke si at jeg nailer det enda nei, med den kommer, det skal den! Sykt mange som gjorde masse bra, vil skryte av malles dobbel fra scale som var skitsnygg, på hennes FEIL bein =O Ulrikkes barbie-kick dobbel!! Rebekkas nesten kick 4 twist =O Sikkert masse annet også, men ja.. det satte vel tydligvis ikke like stort inntrykk på meg. Ellers ble det "flyer-stunting" i pausene osv.. Heel to heel med malle som flyer og meg og Helle som baser med Viljar bak og Ann forran!! Altså.. Mulig at mye av dette skjedde i går også... Uansett.. Etter treningen dro jeg, Malin, Stine og Didi hjem til han og laget mat og dusjet og spiste og tullet masse! Dro til hytten sent, og dessverre så tråkket Stine over på stien på vei til hytten =( Typisk! Dumme sti!! Go bedring Stine!! Snille didi tok henne over berget på ryggen! Denne kvelden ble fyllt med french fries, mafia og svenske klassikere!

Dag tre... Ja.. som sagt så husker jeg ikke.. Treningene går i surr som bare faen! Jeg husker faktisk ikke forskjellen på dag 2 og 3.. Sånn treningsmessig! Men ja.. Husker iaf at vi tok masse bilder av alle campdeltagerne, og dette er ett av dem... We rock!


Etter trening ble det nok en tur hjem til Didrik på Bekkestua for å spise. Denne gangen var det bare jeg og malle.. Kan nevnes at vi var syyykt slitne og sultne den kvelden, og det ble en stille tur tilbake til hytten, med unnak av meg og Malin som sang "bad day" med radioen og lo oss skakk... Denne kvelden på hytten spilte jeg og Ann og malle kort, vi lærte malle "gris" og hun lærte oss "knekt".. Sykt morro, og sykt overtrøtte!

Idag har jeg vært med på Extention-camp.. Var vel egentlig ikke planen siden "partneren" min Regis (haha.. hørtes veldig feil ut) skulle jobbe. Men Viljar mistet partneren sin i et overtråkk så jeg fikk steppe inn.. Jippi!! Gjort masse nytt og gøy idag.. Fikk til walk-teknikken som didi prøvde å lære meg forrige uke! Jeeey... 

Nå har jeg altså kommet meg hjem (siden jeg pakket alt og tok det med meg gjennom skogen og til hallen, så orket jeg ikke drasse det med meg tilbake igjen). Har blitt en god time med face nå.. Og nå er jeg også ferdig med å blogge.. !

Skal opp til campen i morgen også.. Må legge meg nå..!

Skyld på meg du.. Det er jo lettest sånn...

Emo emo emo =P Neida =)

Later...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar