onsdag 1. juli 2009

Europamesterskapet

Jess da.. 

Da var pakkingen "under kontroll". Dvs at det viktigste er iaf funnet frem/i vaskemaskinen/tørketrommelen, alle p'ene er med, osv.. Btw. Jeg har verdens søteste lillebror med verdens søteste kjæreste, som vasket klær for meg og hentet bag hos mamma, mens jeg var borte noen timer i bursdag.. Tuuuusen takk!!

Kom nemlig akkurat hjem fra koselige bursdagen til Marlen på Hard Rock Cafe =) Ah.. spareribbs, beste!!! Men toget var kjempeføcked nå på vei hjem.. Det sto stille i 40 minutter mellom Sanvika og Lysaker.. Og stakkars Maylinn rakk ikke sitt! Ja, NSB... Dere er hatet. Vi tar bare toget fordi vi ikke har noe annet valg. Sååå det betyr mindre tid til å pakke.. Blæ!

Men jeg gleder meg og gruer meg.. And everything in between =P Samt at jeg håper håper håper at vi får draktene, selv om den gamle er pakket med selvfølgelig =)

Spraytan-prosjektet mitt ble misslykka.. Stengt på Brun og Blid... Hmm.. Spørre stemor kanskje... Har jo en flaske her hjemme, selv om jeg er redd det ikke blir særlig pent. 

Jaja.. First things first.. Pakke ferdig :)

Dra tiiidlig i morgen, trene litt og så er vi på vei!!!!!!

Skal ha med meg PC'n, så håper på opdateringer underveis.. Men vi får se =)

Gleder meg til å se alle kjente fra overalt som man ser så sjeldent!!

EMEMEMEMEMEMEM!!

Viqueens Spirit
The best you'll see
The one and only
Champions to be

Let's go 
Queens!!

2 kommentarer:

  1. Kjempemasse lykke til :D

    Enig med deg, spareribs er best, og NSB er bæsj ;D

    SvarSlett