onsdag 1. juli 2009

Pepp, pakke, pass, p...

Pappa har alltid (eller alltid og alltid, men iaf når jeg ble "stor") sagt at når man drar på tur er de "tre p'ene" det aller aller viktigste... "Penger, pass og p-piller, resten kan kjøpes"  

Når jeg kunn vet/har det det siste på den ikke så alt for lange, men ekstremt viktige listen, da er det grunn til bekymring. Hmm... Hvor er passet? =P hihi.. det ligger her nok et sted.. opsiopsi.. Og har jeg nok penger?? =P (i dette tilfellet er ikke dette helt sant med at resten kan kjøpes.. Cheersko og drakta er nok like så viktig å få med seg, vil jeg påstå =P)

Pakkingen går vel sånn passe, ikke alt er tørt/rent enda... og jeg har jo ingenting å ha tingene mine i da.. så grunn til stress på den fronten også.. Tyyyyypisk meg å være sent ute med pakking!!! Alltid.. Når skal jeg lære.. 

Men bank i bordet.. Jeg har aldri glemt noe da ;D



Savner jenta miiiii jeg...

Tullejenta <3


Skriver kanskje før jeg legger meg.. Nå skal det stresspakkes mer.. lete etter pass, bag/koffert og settes på en ny maskin.. fint at jeg skal dra til byen i bursdagen til Marlen og 1 1/2 time.. ikke har jeg kommet meg ut av treningsklærne og dusjet/fikset meg enda heller..

Niiice =P 


Bort fra face Ida.. Bort... Jeg sa BORT... ! NÅ! Må jeg bli streng??


Later..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar