fredag 31. juli 2009

Mr. Brightside

And I just can't look, its killing me
And taking control

Jealousy, turning saints into the sea
Swimming through sick lullabies
Choking on your alibis
But it's just the price I pay
Destiny is calling me
Open up my eager eyes
'Cause I'm Mr Brightside

Ja... Åh.. Betse dagene, disse dagene! Louise, lille jenta mi! Deilige slappe dager, bekymringsløse og behagelige, skulle ønske de aldri tok slutt... Bare tulle rundt, sove godt og lenge, le og lage god mat og være med den aller besteste beste! Det er sommer det...! Selv uten sol. Jeg driter i solen så lenge jeg har det så fint som nå!

Sommeren har vært snill med meg i år og jeg nyter det så godt som jeg kan! Fant ut at jeg har tatt litt bilder med mitt ekstremt sugne mobilkamera, men jeg vil gjerne dele dem så.. =) Sjålet noen fra face og.. Bare fordi jeg måtte.. hihi! En liten oppsummering av den siste uka!

Meg i heel på en frivillig trening =D

Meg og malle på t-banen på vei til C.C.C

Oh yeah! We rock!

Meg og malle tøyde litt i pausen.. Savner C.C.C allerede

Jeg leker pro fotograf på bussen... Regn!

Etter regn kommer sol right..!

Regn og sol blir regnbue!!

Savner min gullunge så jeg blir gal!

Nye klær fra London, Top Shop! Takk min beste pappa! Du klarer alltid å finne ting som passer perfekt. Jeans-trenden din fortsetter, skjønner ikke hvordan du får det til!

Nytt, sommer 09;
Hvit genser med sløyfe
Breaking Dawn
C.C.C sports-bh'n
C.C.C T-skjortene
Sorte sko (liksom converse)
James Dean t-skjorte
Nye Escada parfymen, Ocean Lounge
Nivea, Intense Repair leave-in hårkrem
"indianer"-sjal med penger på
Blomster-sjal
Björn Borg kort-joggebukse
Max Manus-dvd'n
C.C.C'08-dvd'n
Stor ullgenser
Gulstripete topp/kjole
Lilla skjorte
Indiander-veske
Liten leopard-lommebok
Hvitt flettebelte i skinn
Brun notatbok og kalender

Beste muffinsene hos didi! Jeg kanskje suger i å lage mat.. Men jeg mener at jeg kan bake litt iaf ;D

Nå skal jeg lese videre i den fantastiske boken min...

Puss på dig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar