onsdag 29. juli 2009

Hot'n cold.. But most hot ;D

Jaaa.. Da var campene over. Didrik og Tomas har gjort en flott jobb i år igjen! Læst masse og hatt mye morro med allesammen! Weee.. Gleder meg allerede til neste år!

I går ble en laaang dag.. Masse stunting med Viljar, og på slutten ble vi faktisk ganske så gode!! Flinkus! Men ja.. Når selve campen var over gjensto det maaaasse rydding, og jeg hadde rett og slett ikke hjerte til å bare dra. Da ble det støvsuging av hele galaxy-hallen, og kunkurranse om å plukke en sripe med lodotter først osv, hehe.. Etter det så ble det mc'ern med gutta, og så bar turen videre i den røde bilen, opp til hytta igjen... Flinke oss ryddet så det så finere ut nå, enn det gjorde da vi kom, no kidding! Et hav av oppvask ble det som jeg måtte ta, kvinne som jeg er... Men gutta var veeeldig flinke på team work og tørket og satte på plass i en fei =) Hihi... Men tok igjen for kvinnearbeidet med å pakke soveposen til didi på null komma nix til en bitte liten ball! Ha! Det hadde du ikke trodd at jeg kunne det =P Ryddingen tok lenger tid enn forventet (Tomas, jeg skal huske det med balsamen i laaaang tid) så bergenserne fikk en smule dårlig tid til togen.. Ho.. Men de rakk det heldigvis, med 4 min. margin!

Kvelden sluttet ikke helt som planlagt, men dagen idag har vært suuuuper! Nå skal jeg en tur til Hedemark, til min fan =D

Snakkes folks!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar