lørdag 11. juli 2009

Busy...!!

Japp.. Så har man laget planet for hele sommeren.. Noen planer overlapper tilogmed hverandre! Men ser virkelig fram imot tiden fremover!!

12-15. Juli - Jeg drar en kort til tur Malle, Uppsala =D

16/17. Juli - Stig, Stavern, bursdagshelgen som vanlig hvert år!

18-24. Juli - Mathilda, min svenske bestevenn kommer til meeeg!

22/23. Juli - Mona og Karoline fra Seahawks overnatter =)

24-26. Juli - C.C.C - Coed Cheer Camp 09!!

Jah.. Så er det et lite opphold.. Vet ikke enda om jeg skal bli med på Extention Camp.. Eller Tumbling Camp.. Kanskje det er forsent nå.. =P

Kanskje jeg drar en tur til Sunnanö utenfor Falun til Mormor og Morfar og Moster? 

8/9. August - Jobbe 12 - 20

Jah.. Og det er vel så langt som planleggingen har kommet... 

Idag tenkte jeg meg en tur til byen idag.. Kjøpe litt stoff til en kjole jeg vil sy =) Samt at jeg MÅ vaske klær og rydde... Iom at jeg får besøk snart, og har ganske tett program og lite tid til rydding!

Sjekket kontoen idag.. Og for en gangs skyld var det litt å smile av. Men men.. Går vel fort nok unna... Betale camp, bestille cheersko, bussbillett, togbillett, mat på tur, månedskort.. You name it.. 


That's life... And I'm livin' it! ;D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar