fredag 30. september 2011

Trøttetorsdag..

Slitsom dag på jobben. Startet med at jeg ikke klaaaaarte å komme meg opp av sengen. Tidligvakt! Null selvdisiplin. Så jeg sov til ca 7 min før jeg MÅTTE ut av døra. Joggis idag med andre ord hehe. Bildet er fra en liten tur med de "store" barna på min avd. Sykt spennende med mannen som maler gangfeltsstriper ;) Små gleder :D

Etter jobben (sluttet 3) hadde jeg planer om å dra på IKEA for slå ihjel litt tid og spise middag før trening klokken 7. Men kom aldri dit, for jeg fikk en mld av didi, som jeg jo ikke en gang husker når jeg så sist.. Nesten.. :P Så vi møttes på byposten idag og delte en pizza, vindusshoppet litt, og tok igjen litt venneskravling :) Samt at Didrik klippet seg! Og jeg fikk ride til trening. Sweet :)
Didi stusset over hvor lav jeg er.. Og vi har kjent hverandre i 5 år? :P Hehe =) Nei jeg har ikke krympet didi, snarere omvendt :P

Treningen idag var bra :) Vi begynner å få til stunteserien nå og turnen sitter mer og mer osv.. :D Jeg gjorde mere salto i kast, og nå er det ikke så skummelt lenger, siden jeg begynner å få det til. Ikke en slik vakker salto som Ann og Heidi sine, men min er riktignok en salto som ikke går en mattebredde (eller mer) bakover lenger ;)

Random hopp idag :) Kast er kanskje ikke min ting enda, men hopp er iaf noe jeg tørr å si at jeg kan :)

I morgen er det fotoshoot med TV2.. Så nå trenger jeg etterlengtet skjønnhetssøvn.. Tidligvakt i morgen også..!

Natti!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar