tirsdag 17. januar 2012

"BLOGG OFTERE"

Dette er en av "spørsmålene" jeg har fått på Formspringen min, og ja, jeg skal prøve å blogge oftere :)

Grunnen til at det kan gå flere dager mellom bloggingen er fordi vi har en internett som velger å komme og gå som den vil, og rett og slett fordi jeg er en sykt opptatt person :P Jobber hele dagen og trener hver eneste kveld. MEN skal skjerpe meg, siden dere lesere ønsker at jeg skal blogge oftere :)

Jeg tar gjerne imot ønsker om hva dere vil jeg skal blogge mer om. Kan bli litt ensformig med "nok en arbeidsdag over og nok en vellykket trening med spirit/Lars". Jeg vet jeg ikke har flere tusen lesere, men det er mye mer motiverende for meg å blogge hvis dere legger igjen en kommentar i ny og ne, eller spørr meg om ting. Jeg svarer mer enn gjerne ;)

Bortsett fra det så kan jeg jo fortelle at jeg har skadet kneet mitt skikkelig. Husker ikke om jeg har blogget om det allerede, mem det skjedde i løpet av helgen =/ Har vært hos lege idag, og skal på MR neste søndag. Gruer meg litt, men blir bra å vite hva det egentlig er. Har jo vært en del overbelastet i knærne tidligere også..

I går var jeg på besøk på Barskolen på kvelden :) Jeg bor jo sammen med tre utelivsmennesker, hvorav en av de er lærer der og to av de er elever. Er kjempegøy å være der, og jeg lærer faktisk en del, selv om jeg ikke har noe mål å inta den bransjen selv hehe...

Nå skal det bli en tidlig kveld :) Klemmeliklem!!

4 kommentarer:

  1. Så kuuult!
    Jeg leser bloggen din fast,
    hååper du legger ut flere bilder/videoer fra treninger og sånn :) driver selv med cheerleading i Kristiansand!
    Eeelsker å lese om trening og å se bilder osv :)

    SvarSlett
  2. Oki, dette synes jeg også er det morsomste å skrive om, så skal prøve å bli flinkere...! Skal spare til speilreflekskamera altså ^^ Så blir det sikkert litt bedre og flere bilder ;D

    SvarSlett
  3. Jeg leser, as always;) kommenterer litt noen ganger å;) litt flink;)

    SvarSlett