søndag 29. januar 2012

Bye bye Maylinn!!

Helt glemt å nevne et MAYLINN DRAR i morgen!! Hun skal i Mexico og jeg ønsker hun all lykke til :) Kommer til å bli savnet Maylinn <3

Ble jo en liten "hadebra" jentekveld på fredag, med meg, Lotte C og Marlén og Maylinn så klart. Det ble jo ikke blogget om..

God tur Maylinn, du komer til å ha det Awesome :D


Btw. MR idag gikk bra, men joda, det var ganske skummelt. Folk har sagt til meg at det er bare å chill'n og late som det er solarium, men nei ass, det bråka og banka alt for mye til at det funka for meg.. MEN jeg var flink, rørte ikke en eneste muskel, så håper de ble fornøyde. Skulle gjerne sett bildene, men CD'n jeg kjøpte for 85 kr funker ikke på mac. Fml..

Etter trening og MR og sånn så så vi alle film i sofaen, The Zookeeper :) Kjempesøt film da, med han Kevin James fra "Kongen av Queens"!

Ja ja natta dere, tidligvakt i morra jaa..!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar