søndag 29. januar 2012

Må finne mæ sjæl

Litt deppa og lei. Det alt kom liksom ut isted. Kan ha noe med at jeg var suuuupersliten etter en LANG trening. Først 12-14 med Spirit, og så 15-17 med Landslaget. Litt usikker hvor alt det triste kom fra, men ut ville det.. Heldigvis var Marlen hjemme, så det var godt å få en skikkelig venneklem :) Og så fikk jeg bli med henne til Yatzi og hjelpe henne med å åpne og sånn! Yey. Så da ble jeg liksom sittende der litt da, og fikk noen nam nam alkoholfri drinker av Marlen. Middag på Max før hun begynte på jobb btw.. Huff og huff. Jeg som ikke spiser junk en gang. Men fikk i meg 5 biter av burgeren, så er fornøyd. Hehe. Milkshaken derimot var HIMMEL! Sjokolade så klart. Typisk meg å ta desserten først. Jaja. Er jo stor nok til å bestemme over meg selv så :D

Nå er det natta. Sliter skikkelig med å sove om dagen. Utrolig kjipt, siden det er en av mine top 3 favorittaktiviteter, og noe jeg er skikkelig god på hehe. Sovetryne-ida :)

I morgen er det ny Spirittrening og MR etterpå. Må si jeg gruer meg litt til det assa. Aldri vært med på det før.. Men men. Alle jeg kjenner som har gjort det samme har jo kommet ut levende, så da sattser jeg på det samme hehe :)

Og btw. CRP prøven jeg tok hos legen var positiv for streptokokker, så nå går jeg på tidenes antibiotikakur.. Herre min.. Jeg som ikke er så fan av medisiner, skal ta 60 piller på 10 dager. 6 (!!!!!) piller om dagen. Jaja. Blir jo frisk da :)

Natta.

2 kommentarer:

  1. åhh, stakkar deg! Bli bedre, god bedring<3

    SvarSlett
  2. Takk søte deg :) Er mye bedre allerede ^^

    SvarSlett