onsdag 25. januar 2012

Nå er jeg lei...

Karma is a bitch, and it's taking me down :(

Jadda, så våknet man (eller våknet og våknet, sove jo egentlig aldri) med feber i morres.. Hadde tidligvakt, så måtte liksom dra på jobb, siden det er jeg som må åpne avdelingen. Ikke akkurat den morsomste arbeidsdagen, kan man si. Fikk heldigvis gå tidlig, så idag har jeg kun sovet og sovet og sovet.. Sovnet på T-banen på vei hjem tom. Sov forbi Majorstua.. Måtte ta bussen fra Ullevål stadion.

Nå når jeg har våknet igjen vet jeg hvorfor jeg har feber, for NÅ gjør det skikkelig vondt i halsen. Tok bilde isted, med blitz, og jeg er helt rød og hvit i hele halsen. Men jeg skal skåne dere, så det bildet legger jeg ikke ut haha.

Typisk meg å bli syk etter å ha vært hjemme i en uke pga kneet. Faen assa.

Ingen Amazing-trening heller...

Og inegn internett her hjemme..

BLÆ...

Natta..

4 kommentarer:

  1. du sa på et tidligere innlegg at det ikke var kneet du var sykmeldt for, fordi du hoppet og turnet og stunta på trening men nå er det det?

    SvarSlett
  2. Jeg var sykemeldt for kneet forrige uke, nå er det bra igjen. Nå har jeg halsbetenelse. Jeg blogger helt føkka, så sorry hvis det kunne misforståes.

    SvarSlett
  3. mener bare at du var sykemeldt fordi kneet men du hoppa og turna på trening

    SvarSlett
  4. No pain, no gain..

    Men tror det var bra jeg ikke jobbet, for hadde jeg ikke blitt sykemeldt hadde jeg jo jobbet OG trent, og det hadde værtfall ikke vært bra for kneet. På trening gjorde jeg kun det jeg følte gikk bra. Prøvde å unnå turnoppvarming og syklet heller på spinningsykkelen osv. Jeg sa også ifra når jeg ikke kunne gjøre stunteserien, hoppe mer og slikt.

    SvarSlett