torsdag 19. januar 2012

Frokost på senga :D


Jeg har vel gode roomies jeg!! Jeg er jo sykemeldt, men er jo ikke syk syk, men alikevell har Fredrik banket på flere ganger of spurt om jeg vil ha noe i butikken, hva jeg vil ha på baguetten min osv.. Hardt liv å ha vondt i knærne ;)

Har også ringt og laget avtaler i dag, som en annen resepsjonist hihi. I sengen!! Så i morgen blir det å farge håret og mandag skal jeg nok en gang til legen, og søndag blir det MR ;) Snart er det jo februar, altså en måned til NM og DA har jo jeg en avtale med brun og blid også :D Mehe..

I går gjorde jeg ikke stort, men sov helt til Lars plukket meg opp og kjørte meg til Amazingtrening. Som sagt, hardt liv å være skadet :) Prøvde faktisk å legge meg tidlig, men sovnet vel ikke før i 2-tiden =/ B-menneske 4 life -.-

Idag blir vel den store planen å rydde rommet mitt. IGJEN... Sy/fikse en ny og ødelagt bukse (som jeg har glemt å blogge om, outfit-bilde kommer) og betale regninger!

Yey!!

2 kommentarer:

  1. du overdriver litt kanskje ida? du hopper og gjør saltoer men kan ikke gå på butikken og må være hjemme hele dagen?

    SvarSlett
  2. Jeg leker ikke syk hvis det er det du tror, jeg bare sov lenge idag :) Sykemld er det LEGEN som har bestemt tross alt ;) Skriver jo faktisk i innelgget at jeg ikke er "syk" syk.

    Jeg kan helt fint gå til butikken selv hehe, men jeg hadde bare ikke stått opp når gutta skulle på dit idag. Kjempesnillt av dem å spørre om jeg vil ha noe ;) Og så er det jo hyggelig at folk ikke bare tenker på seg selv, men faktisk smører baguetter til de andre som er hjemme også, som idag var meg :D

    Sier heller ikke nei når Lars skulle til hallen og tilbydde seg å kjøre meg :) Hehe

    SvarSlett