onsdag 4. januar 2012

Powernap!

Ho.. Sliten idag gitt. Litt lite søvn i natt, så nå skal jeg powernape i 45 min før jeg skal på møte med Viqueens-Coachene ;) Og vaske klær :P

Dagene har vel egentlig bare gått. Igår gjorde jeg ingenting, for jeg har vært noe dårlig og kvalm, så jeg droppet å dra til hallen i fare for å smitte noen med evt omgangssyke. Det ble filmkos i sofaen med hele gjengen, nå som Kenneth har kommet tilbake fra Danmark og sånn. Blæ, hater å være syk, da føler man seg liksom så dvask :P

I morgen tidlig, FØR jobb, så skal jeg trene på treningssenteret til jobben sammen med Frederick som er en kollega :) Blir deilig å bevege på kroppen igjen nå og komme i form. Landslagsaudition neste helg, så da gjelder det å ikke ligge på latsiden nå!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar