fredag 6. januar 2012

Shoppah dah!

Ja jeg tok bildene til dette innlegget her om dagen, men det ble så seint, holdt på å sovne ved skjermen, så ja..

Jeg har shoppet litt i det siste. Litt i Amsterdam og litt på Oslo City ;)

Gårsdagens outfit :)

Nye ringer.. Ja bildet er speilvendt :P

Og ny klokke.. Og masse andre ringer :)

Alle armebånd 10,- på H&M. Me like! Den med fuglen er faktisk en strikk :) Love!

Masse stæsj. "Hairdoughnut" eller hva det heter er genialt! Hello Kitty nerdesmykke, et lite kasset-smykke, giga-ring, Hello Kitty nøkkelringting + en "gammel" nøkkel, giga-spenner og fjærøredobber :)

Blondesjal :)

Denne er fra New Yorker i Amster!

Og denne også!

50,- på H&M er jo elsk!


Skjorte og bukse fra H&M!

Nytt undertøy er jo ikke feil heller!

Jadda..

Nå må jeg skrive fort, for jeg skal til NIH nå for å trene.. Uansett, i går var jeg på treningsenter for første gang i mitt liv, jeg er stolt. FØR jobb.. 08.15 beat that!! Og etter jobb bar det rett til NIH for svømming (av alle ting) med Spirit og Force. Alle svømte 500m og så hadde vi stafett og sånn.. Og seff litt lek og stunting på slutten. Jeg ble helt kjørt. Så derfor ble det sunn middag, sushi.. Bare sånn for samvittighetens skyld :)

Men nå må jeg gå!! Håper vi skal tuuuurne!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar