tirsdag 31. januar 2012

Dagens :)


Min outfit idag :) Ganske fornøyd... Elsker vesten!! Og derfor må det nevnes at det er Marlén sin :) Vi har samme str i ALT, tom BHer byttelåner vi :P Og sko og you name it..

Synes det er en fin ordning, for da har begge dobbelt så stor garderobe plutselig :D

Tights fra Cubus, skjorte og vest H&M =) Peace-smykket er fra Top Man faktisk :P

Fortsatt er jeg for lat til å sminke meg, så ja.. Heldigvis er jeg så "gammel" og trygg på meg selv at jeg ikke bryr meg når jeg går uten.. Ser bare ut som en liten guttunge når jeg har på meg lue, da men. JAJA :) Og så begynte jeg på NM-solingen min idag. Synes det. NEI ;) The life og a ginger :P Men bare vent!!! Det tar bare litt tid hehe...

Sove tidlig. Tidligvakt. Natta!!

4 kommentarer:

  1. Du er så heldig som har så mye kule klær. Digger stilen din!

    SvarSlett
  2. Tusen takk du :) koselig å høre!! Liker stilen min jeg også hihi

    SvarSlett
  3. Hehe, NM soling ja, det MÅ til spør du meg:P

    SvarSlett
  4. Japp, føler meg SÅ mye mer vell i drakta når jeg har litt farge på kroppen :) Synd det er dyrt, tidskrevende og helsefarlig med solarium bare :( Men who cares ;P

    SvarSlett