lørdag 14. januar 2012

Going to Worlds :)

Ja det er riktig! Landslaget er ikke helt tatt ut enda, men alle flyerne har fått garantert plass ;)

Dette har vært en lang og smertefull dag, men jeg er veeeldig glad nå! :)

Mange nervøse mennesker som venter på at trenerne diskuterer inne i hallen..


I går klarte jeg å skade meg skikkelig i et forsøk på å skru i turn og strakk noe bak kneet. Hadde ikke så vondt først og kunne fint gå på benet, problemet var bare at jeg ikke fikk strukket kneet helt ut =( Som jo er ganske viktig i stunts.. Prøvde å stunte litt, men det gjorde for vondt. Idag har jeg tatt flere smertestillende og smurt med smertelindrende krem, samt brukt støtte, og det har hjulpet masse.. Har tøyd ut kneet helt og holdt meg i bevegelse hele dagen også.

Det ga resulteter, for jeg fikk vist alt jeg kunne av turn (araber flikk strak, step flikk salto, toe touch-salto osv), fikk vist masse stunts OG kast!!! :) jeg er jo ikke noe særlig tosseflyer, men jeg fikk faktisk til strak i kast!

Er fornøyd med dagen, men NÅ er jeg sliten og har veeeldig vondt. Ny dag i morgen, og da skal vi være i VQ sin hall :) Gleder meg til å vise den frem! Håper jeg ikke blir værre bare!!

Blir nok tidlig kveld idag, vurderer å legge meg snart.. :P

2 kommentarer:

  1. SÅ flink du er! og ikke minst TØFF:D Stiller til audition med så vondt:)
    VEL fortjent at du kom med, gitt!

    SvarSlett
  2. Tusen takk :) Må man så må man, og det var jo verdt det så ^^

    SvarSlett