fredag 27. januar 2012

Lang dag..

Dette har vært en utrooolig lang dag på en eller annen måte. Jeg har iaf blitt bedre i halsen nå utover dagen, og feberen har gitt seg sånn noenlunde nå i kveld. Hjalp å komme seg litt ut døren og få frisk luft, isted når jeg pantet flasker. Føler seg nesten mer syk av å bare sitte inne og sove hele dagen. I morgen (idag) må jeg opp relativt tidlig, for vi får vaktmesteren hit for å fikse et dørhåndtak og varmen her, samt ringe legen igjen. Fikk ikke time idag, så håper jeg får det i morgen, for jeg vil virkelig vite om betenelsen i halsen er smittsomme streptokokker eller ikke. Fikk det samme når Thomas fortsatt levde, men da sjekket jeg halsen (var jo farlig for han å bli smittet når han hadde kreft) og da var det ikke farlig og smittsom type, selv om det var hovent og gjorde vondt sånn som nå. Krysser fingrene!

Nå vil jeg tilbake på jobbb og se min kjære Frida igjen :)

God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar