lørdag 21. januar 2012

When you don't plan it, it happens :D

I går skulle det bli en rolig kveld hjemme, siden alle andre skulle jobbe ute, men sånn ble det altså ikke. Endte med at jeg og Kenneth dro å hilste på alle på Yatzy alikevell :)

Veldig koselig nå som jeg begynner å kjenne folk litt =) Ble en laaang natt som ble til morgen, og når jeg våknet klokken 15.00 idag var det snøkaos og det hele.

Så nå sitter jeg her er i onepiece'n, nydusjet og ferdigspist! Kneet er mye bedre og jeg føler meg klar til å løfte barn og hoppe rundt igjen på jobb.

Hmm.. Planen var å dra til IKEA idag, men vurderer å sove bort dagen istede. Er jo sikkert umulig å ta seg rundt kollekivt nå unasett..

Skulle gjerne hatt outfitbilde fra igår, for jeg fikk masse komplimeter på stilen min.. Men mulig det kommer noen bilder fra Yatzy.. Var nemlig en fotograf som drev å tok masse bilder ;) I'll let you know!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar