fredag 13. januar 2012

Nerver!!!

Oki, så etter jobb idag (igår) så shoppet jeg nytt undertøy på salg! Må si det trengtes. Herremin så mange råttne BH'er jeg har, og nå kan jeg slenge de ut alle sammen. Disse gutta klager jo så fælt når undertøyet ikke macher (skjønner ikke dealen, det skal jo av unasett :P..) så derfor tok jeg meg faktisk bryet med å kjøpe machende truser også. Ja hmm.. Så vet alle det :P Tror jeg brukte rundt 800,- som føles så mye, for så lite plagg om dere skjønner.. Og det værste er at jeg burde kjøpt bare 2 kvalitetsBH'er for samme summen, men med mye bedre passform og som holder lenger osv.. Jeg har jo en sånn dyr en, som jeg elsker!! Men men :)

Kjøpte en bluse på Vero Moda også, med en helt sinnsylt fresh farge!! Mintgrønn-ish :) Love it.

Treningen med Spirit var dritbra!! Ble skikkelig sliten, og følte vi fikk gjot MYE :) Hihi.. Gleder meg til å vise oss frem på NM!

Bortsett fra det så har jeg ikke gjort noe annet i kveld enn å se på film og chille med gutta :) Anbefaler alle å se "Dragetemmeren". Jeg hoppet og skreik og gråt og lo om hverandre. Og det er liksom en animert barnefilm :P

Hvis han her ikke er søt så vet ikke jeg!

Men nå må jeg sove.. Er masse på overtid og imorgen blir en lang dag. Siste trening før landslagsuttak!!! OMG som jeg gruer meg da.. Alt sånn audition-greier gruer jeg meg til!!


Måtte bare poste et bilde av alle oss 4 i Grøbitz da :) Go'gjengen!!

Natti!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar