onsdag 1. april 2009

Just a day...

Idag er det 1. April... Nice... Typ "lure Ida-dagen" Sukk*

Jeg må jo nesten inrømme at jeg er ganske lettlurt, eller ja, jeg har veldig lett for å tro på det folk sier... Har enda ikke blitt lurt da, tror jeg. Jeg er på vakt!!!!

Skal til tannlegen etterpå =/ Jeg er forberedt! "Du har null hull... ...Aprilsnarr" Jepp, de skal ikke kunne lure meg! I know it =P

Ellers er ikke alt fryd og gammen lenger, ikke hjemme, jeg er ikke så ønsket =/ Jaja, så lenge jeg kan bo hjemme til etter sommerferien hadde det vært topp!

Fikk ikke levert Twilight-boken til søsteren min igår, så nå har jeg kommet halvveis, og så har jeg glemt å ta den med meg =P Hmm... Håper jeg ikke har ødelagt for mye for prosjektet hennes.

Treningen i går var kjempebra, og jeg likte utfordringen =D Dødsmorsomt, digger det! Kan ikke skrive hva vi gjorde... Sorry =P Nå gleder jeg meg iaf masse til EM i sommer =D

Ellers.. Dagens form; Trøtt, stygg og sulten.. Jaja =P Vi har alle våre dager =)

Jeg liker SOOOLEN ute nå! =D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar