lørdag 1. august 2009

Breaking Dawn

"The phone kept ringing. I wished Edward would answer it – I was having a moment. Possibly the biggest of my life." 
BellaBreaking Dawn, Chapter 7, p.127


Åh... Jeg har funnet mitt talent på kjøkkenet - bortsett fra å vaske opp og rydde da seff - Bake muffins! Jeg eier! 1-2-3 ferdigmix er akkurat min stil... Blir så godt så! Nå har jeg til og med prøvd meg på to forskjellige typer.. Uten nooooe hjelp av mesterkokken min! *Stolt*


Se så fine =) Helt lik om på pakka jo! 

Dagen begynte slapt og fantastisk... Ingenting er som å stå opp i verdens beste seng med solen som slikker over kroppen sånn ved to-tiden... Sommer! 

Kort tur til byen på oppdrag :P og så hjem! (Hater forsåvidt "buss-for-tog", tar evigheter...) Godt å se familen igjen, etter turen deres til London.. Nå har vi spist lørdagskylling med loff og sett på tv (siden det er lørdag) og lillesøster har vist meg alt det fine hun har kjøpt på tur.. Som passer til meg ;D Hihi... Lett at jeg skal tvinge med ned i de knæsj rosa jeansene hennes, jepp!

Nååååå skal jeg fortsette å lese! :D:D:D

Later..

2 kommentarer:

  1. åh! flink du er idamoor ^^ hihi
    jag är värdelös i köket jo =(
    men jag har faktiskt precis bakat blåbärspaj:O =D

    pusss

    SvarSlett
  2. Aww.. Tack mallemor =) Hihi.. You know I am too.. men jag tror jag har hittat min grej i att baka.. Sounds like you did the same! =D

    Puss!

    SvarSlett