søndag 3. januar 2010

Da var ferien over..

Jaja.. Det var det, nå blir det ikke noen seine kvelder med lok på nettet eller en god film i armkroken på en stund :( Jaja.. Vi må jo alle jobbe!! Og i disse dager skal man jo være glad man her en jobb også(men det har kanskje blitt bedre nå?), så jeg burde vel ikke klage..

Begynner seint i morgen da =) så kan faktisk sove til 8-ish :D Haha!

Denne uken blir litt stappa.. (som vanlig), men i morgen har jeg faktisk ingen planer, og det er litt deilig.. Skal løpe ned å sjekke om vaskemaskinen er ledig etterpå, for da blir det klesvask-dag etter jobb i morgen.. Johoo!! Tirsdag begynner NM-oppkjøringen =O =D Så jeg gleder meg enormt til det! Onsdag har jeg eeeegentlig første trening med det nye jr. til Vq.. MEN jeg har mørkevisning da, så Marcus får klare seg alene.. Ups (a)..! Men gleder meg til å starte å trene de da, blir sikkert morro!! Torsdag, trening =) Fredag, Lørdag OG Søndag er det LANDSLAGSTRENING!!! Jeg gleder meg ufattelig mye liksom!! :D

Jaja.. Litt uviktig crap om hva jeg skal til uken... I know..! Men jeg har aldri ment å ha en blogg-med-masse-sterke-meninger-eller-med-mye-kunnskapsrikt-innhold uansett, så det så!!

Jeg vet at noooen bryr seg om hva jeg loker med så =P

Gleder meg så mye til lønning nå at jeg snart kreperer!! Og btw.. Idag har jeg vært på frivilligtrening og så på macern med Jenny, og Mathias fra Galaxy.. Var kos.. Vi snakka i flere timer virket det som =P

Nattinatt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar