søndag 24. januar 2010

Treningshelg over..!


Ja da var man sliten og støl og har vondt div steder =) *SMILEFJES* =P Hehe.. Ting er som de skal være iaf :P

Flott at jeg er så UTHVILT til en ny jobbuke da :P Men klager ikke.. Driver tross alt med verdens beste sport <3>
Ellers så venter jeg spendt på pakken min, som jeg bestillte for en stund siden.. Blir julaften når den kommer ass..! Gleder meg som en unge, og nå har det tatt OVER en uke =( Jeg venter, jeg venter...

En pakke jeg HAR fått er brev fra forsikkringen min, hvor jeg skal putte iphonen min oppi og sende den avgårde til rep.. Problemet er bare at jeg ikke har noen annen tlf i mellomtiden. Og i disse dager er man jo ganske avhengig av den. Jeg kom på at jeg faktisk ikke har noen vekkeklokke, hvis jeg sender den inn uten å ha en annen mobil på lur.. Mobil klarer jeg meg jo sånn passe uten.. Vekkerklokke deriomt.. =/ Så hvis noen har noe å låne meg i en ukes tid blir jeg MEGA glad =) Takkitakk :)
Nattinatt folkens, og lykke til med den nye uka =)

6 kommentarer:

  1. Svar: Jag skrev inte så tydligt, men skillanden är att det är olika levels. Kolla på IASF level 5 och level 6 i inlägget, samma gäller för ICU Worlds.
    Gud vad roligt att du ska vara med i erat landslag! Vet du om ni ska tävla elite eller premier? Premier va?

    Fin bow förresten! KRam!!

    SvarSlett
  2. Oki tack =) I think sooo :) Vi har ju trevångspyr. og saltobaskets osv =)

    Ja, sjukt roligt! Kan inte vänta tills April!! :D Ni borde också ha landslag btw!!

    Tack Ida =) Puss

    SvarSlett
  3. Ja jag vet, det borde vi. Men sverige är lite sega ;) Men i år ska i alla fall Power Cheer Eagles och Dynamite Dragons tävla Worlds!

    Puss!!

    SvarSlett
  4. Cool, Viqueens Spirit också kanske =D Fast inte jag, iom att det är lite svårt att tävla med både klubb och landslag på samma helg ;)

    Men svenskt landslag next year!! Ni måste, ni har så många grymma folk ju!!

    Puss!

    SvarSlett
  5. Fin blogg! Gillar Viqueens! Fin bow :)

    SvarSlett
  6. Aww, tack tack!!

    Weee VQ <3

    SvarSlett