lørdag 9. januar 2010

"Team... Norway... Booom!"

Landslagssamling hele helgen... Kjempegøy!! Gøy å være rundt såååå mange flinke mennesker :D Deilig med et sted man kan være glad. For jeg har ikke så mye å glede meg over ellers om dagen. Eller, er litt glad nå.. For jeg har akkuat bestillt masse foundation og annet snacks fra Tikei.se nå!! Jippi.. For nå har jeg jo fått lønning også. Hudpleieprogram er også bestillt =) Trøsteshopping etter det også :P Neida.. Bare nyttårsforsett! Juhu!!

Fælt å føle seg tom. Jeg følte meg jo nettopp så "hel", uansett om jeg var glad eller lei.. Men nå er det tomt uansett hvordan jeg føler meg. Men jeg er er sterk kvinne, og dette er bare en dump i veien. (En smule klisjeeeee...)

Nei.. Nå må jeg legge meg, opp tidlig i morgen også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar