fredag 29. januar 2010

Helgen kom denne Fredagen også :O

Da var man hjemme etter jobb, og for eeeen gangs skyld er det ikke trening, som faktisk er litt deilig, selv om trening er mer enn morro! Vurderte å ta en tur hjem til Mor, men magen min er ikke enig med meg, så da blir jeg hjemme =/ Skal bare sitte her hele kvelden, lage meg noe mat etterhvert.. Og ta en tidlig kveld. Fantastisk å tenke på at jeg kan sove så lenge jeg vil i morgen.. Føles som evigheter siden sist :)

Idag rakk jeg ikke t-banen fra jobb, så tok en 5 minutters på Manglerudsenteret (eeegentlig for å se på sko.. Men kom ikke lenger enn apoteket =P). Fant et fantastisk make-up kostesett (av alle steder å finne det, så fant jeg det på apoteket liksom) som var dødsbillig (160 kr), Cruelty free, av naturlige og resirkulerte materialer og med en praktisk liten ting å ha det i :) Kostene er suuupermyke også, og settet inneholder blush brush, eye shading brush, eyeline brush, lash and brow groomer og comcealer brush =) Merket heter "ecotools", så jeg følte meg litt hippie når jeg kjøpte det.. Men man får liksom litt god samvittighet da, og det hjelper jo når det ikke føles som noe billig dritt heller :) Go me!!
Faktisk så googlet jeg litt, og merket har fått god omtale i media og vunnet flere "best buy" priser osv.. Fant også en side med andre produkter fra merket (utvalget var vel så som så på apoteket), og jeg har bla. lyst på flere av de søte toalettmappene de har, siden jeg har så mye sæsj nå som trenger en plass :)

Føste bildet er av settet jeg kjøpte, andre bildet er av en av bagene dems :) Det var meningen at jeg skulle miste den banen der ;D
God helg alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar