onsdag 27. januar 2010

En gledens dag =D

Yes!! Del 1 av pakken min har kommet :D Jeg løp til posten med eeen gang jeg kom hjem fra jobb (eller, teknisk sett tok jeg bussen)..! Nå står det masse fine ting på skrivebordet mitt som jeg gleder meg til å prøve :)

Wella SP 1.7 Regulate Shampoo
John Masters Organics Deep scalp Follicle Treatment and Volumiser
Wella SP Perfect hair
Matis Response Delicate Moisturising Cream
i.d Maximum Coverage Concealer Brush
i.d Well-Cared for brush Conditioning Shampoo
md formulations Vit-A-Plus Clearing Complex Masque
md formulations Moisture Defense Antioxidant Eye Cream
Decleor Aromessence Essential Night Balm

Ho, ikke lange navn nei :) Nå håper jeg bare resten kommer snart :) Og neste lønning blir det enda mer! Da blir det renseprodukter og sminke også!! Yey!

Nå blir det litt småtesting, så mat... Så en tur til hallen :) Wee!

Klem klem

2 kommentarer:

  1. oj oj.. Så mange ting.. Er det nødvendig?? Bare se på mormor, snart 70 og ikke mange rynker. Hun har brukt såpe og vann, det funker det også:-)
    Hilsen mamma

    SvarSlett
  2. Haha.. Dumming mamma!! Ja det er nødvendig og det hjelper masse alerede :) hehe. Dessuten er det gøy å få pakke i psten og bruke litt penger på seg selv i blandt (og for en gangs skyld ikke på klær, som jeg har enorme mengder av nå)..!

    SvarSlett