fredag 29. januar 2010

Kjære lesere =)

Ehm.. Jeg har begynt å gå litt lei av designen på bloggen min nå.. Kanskje du også? =P Hatt den kjempelenge nå, logisk nok fordi jeg likte den så godt.. Men forandring er deilig en gang i blandt, og det føles ut som det er på tide nå :) Så da spørr jeg dere.. Er det noen som har lyst til å lage en header til meg? Vær så snill..! Jeg hadde absolutt gjort det selv hvis jeg hadde hatt muligheten, for jeg digger photoshop og sånne ting.. Og så får jeg det sånn som jeg vil ha. Men redigeringsprogramer eller slikt har jeg dessverre ikke tilgang til på denne pc'n, som er fra "gamledager", og som jeg akkurat fikk skriveprogram på (den har før kun blitt brukt til facebook og msn.. og blogging så klart :P). Hvis noen av dere har tid til overs en kveld dere loker på pc'n, så er det lov å stjele bilder fra facebook og lage noe random =) Da blir jeg kjempeglad :D

Jeg er ikke kresen... Den trenger ikke være stor og frikantet som den jeg har nå, den kan godt være lang, for meg er det samme.. Det kan være et bilde, eller fler.. Det kan være cheer, eller bare "vanlige" meg =) De fleste bildene jeg er tagget i på facebook er jeg "ok" med..! Det trenger heller ikke være så suuuperavansert og sånn. Jeg blir glad uansett..! Det er ikke akkurat den største bloggen i verden. Dette er faktisk en sykt loka blogg, skrevet av en sykt loka person, så et loka bilde er kanskje ikke så farlig :P

Tenke kanskje bloggen skulle bli enten rosa, lilla eller rød btw :)

Klem kem!! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar