søndag 31. januar 2010

"I will let you go..."

En smule håpløs er jeg iallefall =/ Jaja, life goes on, sukk. Bare så ærgelig at sjansen var der, og jeg bare overså det da. Nå er det forsent, og det er ganske tydelig.. So I will let it go...

Men sånn er det =) Jeg tok mitt valg!
Sjebnen eller noe sånt, right :)

I feel I'm fading
I flicker out
My heart is screaming
Without a sound

Nå skal jeg bare tenke fremover og heve hodet, eller noe sånt klisjeaktig :) Og btw.. Hvis noen kjenner Morten Gamst Pedersen, så be han ringe meg ;D

Nå er det straks Februar, som for meg skal bli "sol-måneden"!! Yey..! Har planer om å bli smuk og brun til NM, og for en gangs skyld lykkes!! = masse masse solarium :) Dessuten så blir det ny hårfarge etterhvert også, kanskje ;D Vi får se.. Men etterveksten min nå is killing me sooo... Jeg vil tilbake til naaatural, med et hint av blondt maybe?!? Kanskje noen vil ha meg da ;)

Puss

4 kommentarer:

  1. du fortjener så mye bedre en han ida! du er en kjempe søt og snill jente!:) og en sykt god flyer!!:D
    glad i deg ida, stor klem=)

    SvarSlett
  2. Så søtt :) Takk takk, søte "Anonym"!

    Det varmer å høre, jeg prøver mitt beste =)

    Hva jeg fortjener er vel relativt, jeg synes jeg fortjener det jeg vil ha :)

    (Gamsten er kanskje too much to ask? :P)

    Glad i deg også, selv om jeg ikke vet hvem du er.. Siden du skrev så mye fint :) Klem klem!!

    SvarSlett
  3. Ny månede, Nye muligheter =D karpe diem =)
    Dessuten begynner det å bli lysere ute! =D

    Faktisk Hallan som er innom og sier tittei =D
    Husk at det ikke er bra med for mye solarium! ;D

    SvarSlett
  4. Aww... Så kosleig Hallan :) Takk =) Ja jeg vet, veldig deilig med lysere tider nå, det trengs!

    Ja jeg vet.. Tar det aldri ellers.. Men det er så flaut å være hvit going blue i cheerdrakt. Selvbruningen i fjor ble gruuuusom :P

    Klem

    SvarSlett